ימים קשים אלו של מיתון מאיימים לכרסם בהכנסותיהם של החברות הגדולות והעסקים העצמאיים ברחבי העולם. בין אם יש לך רשת בינלאומית או חנות מקומית, אני בטוחה שאתה כבר מרגיש את ההשפעה עקב המצב הכלכלי נוגס בהכנסותיך. עם זאת, אנשים ימשיכו לאכול, לקנות ולצרוך. קיימת רק השאלה ממי הם יקנו את המוצרים שהם צריכים ורוצים. החלט שאתה רוצה לבלוט מעל כולם והצע ללקוחותיך מחירים טובים יותר, שיגרמו ללקוחותיך לקנות ממך, ואף לקנות יותר.
בהתבסס על פעולות עבר שביצעו חברות במהלך המיתון הגדול של שנת 1929, ניתן להוכיח כי ישנן חברות שלא רק שרדו, אלא אף שגשגו בתקופת המיתון הקשה. הסוד שלהם להצלחה? פרסום.
פרוקטור אנד גמבל, שברולט, סיגריות כאמל וחברות אחרות צברו את כוחן וביססו את מעמדן דווקא בימים הקשים של המיתון של 1929 משום שהן השכילו להשאיר את תקציב השיווק והפרסום שלהן, ובמקרים מסוימים אף הגדילו אותו בזמן שחברות אחרות קיצצו את תקציב השיווק או סגרו אותו לחלוטין. צמיחת החברות הללו דווקא בזמני המיתון הקשים מוכיחה את כוחו של הפרסום.
זה נכון שאנשים קונים פחות בזמני מיתון, אך אין זה אומר שהם חדלים לקנות לגמרי. אנשים ממשיכים לצרוך אך הם יותר קפדנים לגבי מחירים ומחפשים תמיד את המבצעים ואת המחיר הטוב יותר. הצע ללקוחותיך הזדמנויות רכישה משתלמות יותר, בין אם זה יתבטא בהורדת מחירים, או בעסקאות משתלמות. כך, תוכל לזכות בלקוחות חדשים ולהגדיל את רווחיך כי תמכור כמויות גדולות יותר.
חשוב ליידע את הלקוחות הפוטנציאלים על המבצעים והמחירים החדשים. פרסום הוא המפתח. זוהי שגיאה גדולה להניח שלקוחות ישמרו לך את נאמנותם גם בזמנים הקשים. דווקא עכשיו עליך לגרום למוצרים שלך לבלוט, הצב מתקני תצוגה ויידע את לקוחותיך על ההנחות והמבצעים החדשים. בחר במוצרים הכרחיים ויומיומיים והפחת את המחירים שלהם, משום שכך תפנה ליותר לקוחות והם ירצו לקנות ממך. הבלט את המבצעים וההנחות שאתה מציע באמצעות אותיות גדולות ומודגשות, ובאמצעות מתקני תצוגה בולטים שיעודדו את הלקוחות שלך לקנות יותר.
בהתבסס על פעולות עבר שביצעו חברות במהלך המיתון הגדול של שנת 1929, ניתן להוכיח כי ישנן חברות שלא רק שרדו, אלא אף שגשגו בתקופת המיתון הקשה. הסוד שלהם להצלחה? פרסום.
פרוקטור אנד גמבל, שברולט, סיגריות כאמל וחברות אחרות צברו את כוחן וביססו את מעמדן דווקא בימים הקשים של המיתון של 1929 משום שהן השכילו להשאיר את תקציב השיווק והפרסום שלהן, ובמקרים מסוימים אף הגדילו אותו בזמן שחברות אחרות קיצצו את תקציב השיווק או סגרו אותו לחלוטין. צמיחת החברות הללו דווקא בזמני המיתון הקשים מוכיחה את כוחו של הפרסום.
זה נכון שאנשים קונים פחות בזמני מיתון, אך אין זה אומר שהם חדלים לקנות לגמרי. אנשים ממשיכים לצרוך אך הם יותר קפדנים לגבי מחירים ומחפשים תמיד את המבצעים ואת המחיר הטוב יותר. הצע ללקוחותיך הזדמנויות רכישה משתלמות יותר, בין אם זה יתבטא בהורדת מחירים, או בעסקאות משתלמות. כך, תוכל לזכות בלקוחות חדשים ולהגדיל את רווחיך כי תמכור כמויות גדולות יותר.
חשוב ליידע את הלקוחות הפוטנציאלים על המבצעים והמחירים החדשים. פרסום הוא המפתח. זוהי שגיאה גדולה להניח שלקוחות ישמרו לך את נאמנותם גם בזמנים הקשים. דווקא עכשיו עליך לגרום למוצרים שלך לבלוט, הצב מתקני תצוגה ויידע את לקוחותיך על ההנחות והמבצעים החדשים. בחר במוצרים הכרחיים ויומיומיים והפחת את המחירים שלהם, משום שכך תפנה ליותר לקוחות והם ירצו לקנות ממך. הבלט את המבצעים וההנחות שאתה מציע באמצעות אותיות גדולות ומודגשות, ובאמצעות מתקני תצוגה בולטים שיעודדו את הלקוחות שלך לקנות יותר.